Prvi razpis Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje (EZTS GO) za izdelavo logotipa oz. blagovne znamke in celostno grafično podobo Evropske prestolnice kulture Nova Gorica – Gorica 2025 ni obrodil želenega sadu, zato je bil razpis ponovljen.
Izbrani predlog bo postal prepoznavni znak Evropske prestolnice kulture in simbol kulturnega povezovanja našega brezmejnega prostora. V želji, da z nami sooblikujete slogan #GoBorderless, vas vabimo k sodelovanju, so zapisali na spletni strani EZTS GO. Več o pogojih sodelovanja si lahko preberete na GO 2025.
Prvi razpis, ki je bil objavljen že v poletnem času ni ponudil želenega logotipa. Po mnenju komisije vseh 51 prispelih vlog ni izpolnjevalo zahtevanih kriterijev. Kot so pojasnili na EZTS GO, se je večina prispelih predlogov preveč opirala in v svoje rešitve dodajala elemente drugih logotipov Evropskih prestolnic kulture in nedosledno upoštevala zahteve razpisa. Velik del rešitev se je kreativno ponavljalo, predstavljene rešitve so bile generične. V začetku novembra je komisija sprejela sklep, da se razpis ponovi. Prijave zbirajo do 9. februarja.