Okusi ob meji uveljavljena blagovna znamka

Foto: Teja Lazar

Zaradi covidnih razmer so se v Gorici odločili, da po enoletnem premoru namesto klasičnih Okusov ob meji organizirajo mini prireditev Gusti Off (Okusi Off), ki je konec prejšnjega tedna privabila lepo število obiskovalcev.

Letošnja prireditev je bila sedemkrat manjša od klasičnih Okusov, vseeno pa je bila zelo dobro obiskana. V štirih dneh se je Okusov Off udeležilo tudi veliko Slovencev. „Tokrat smo bili priča manjši gneči, pa čeprav je bilo ponekod za hrano ali pijačo čakati dlje časa. Žal cene ostajajo visoke, previsoke,“ nam je zaupala Novogoričanka, ki se je prireditve udeležila v soboto.

Foto: Teja Lazar

Pred dvema letoma se je na Okusih ob meji predstavilo kar okoli 400 stojnic, letos jih je bilo le 60. Zaradi novega koronavirusa, so lahko prireditveni prostor obiskali le imetniki PCT potrdil, istočasno pa jih je bilo lahko na prizorišču 2.700. Večjih težav s preverjanjem ustreznih potrdil varnostniki niso imeli, bilo pa je tudi nekaj izjem, ko so se posamezniki prikradli na prireditev brez kontrole.

Foto: Teja Lazar

Znamko „Okusi ob meji“ je goriška občina registrirala že pred nekaj leti. Zaradi pandemije je načrtovana širitev nekoliko zamrla, že letošnja mini prireditev pa je dokazala, da se je zelo dobro prijela. “Uspeh prireditve Gusti Off je bil nad pričakovanji,” je zadovoljen goriški župan Rodolfo Ziberna, ki je izpostavil: „Okusi so postali prepoznavna znamka, ki je vstopila v srce ljudi, onkraj lokalnih in državnih meja.“