Pred zadnjim dnem goriškega relija je v vodstvu Avstrijec Simon Wagner s slovensko sovoznico Pio Šumer. Včeraj sta po tri hitrostne preizkušnje dobila Čeh Eric Cais in slovenski prvak Rok Turk, ki v skupnem seštevku sledita na drugem oz. tretjem mestu. V konkurenci je še 70 posadk.
Nedelja prinaša še 6 hitrostnih preizkušenj, med katerimi je tudi HP Banjšice, ki velja za srce rallyja Nova Gorica, saj je pred desetletjem predstavljala osnovo za nadaljnji razvoj tekmovanja vse do danes, ko je le to na pragu vstopa v elitno družbo relijev za evropsko prvenstvo. Po Banjšicah bodo tekmovalci po dvakrat odpeljali še dve že znani preizkušnji, Ravnica in Renče. Ob deževnem vremenu in mokrim cestam bodo vse preizkušnje še toliko zahtevnejše.
Po devetih od skupno 15 hitrostnih preizkušenj na najodmevnejšem slovenskem reliju, ki razen za naše državno prvenstvo velja tudi za evropski pokal; centralne regije in pokal Mitropa, ima v generalni razvrstitvi Avstrijec Simon Wagner (škoda fabia rally 2) zgolj 3 sekunde in 3 desetinke prednosti pred odličnim Čehom Ericom Caisom (ford fiesta rally 2). S tretje pozicije in zaostankom 16,9 sekunde bo danes napadal, v zadnjem obdobju naš najuspešnejši reli voznik, Rok Turk s sovoznico Blanko Kacin (hyundai i20 rally 2).
Posadka društva prireditelja relija (AMD Gorica) je dvema dopoldanskima zmagama popoldne dodala še tretjo na sicer kratki, 4,6 km dolgi, a zelo atraktivni hitrostni preizkušnji HP GEN I (nekdaj HP Kromberk). Vse zmage pa so bile zelo tesne, izražene le z nekaj sekundami oziroma v enem primeru celo desetinkami. Tako je idrijska posadka vseskozi ostajala na 3. mestu s kakšno sekundo manjšim ali višjim zaostankom.
Prvi popoldanski hitrostni preizkušnji, sicer premierni na goriškem reliju in včeraj najdaljši HP Ročinj (14,9 km) je silovito napadel Avstrijec Simon Wagner s slovensko sovoznico Pio Šumer. Proti dotlej vodilnemu Čehu Ericu Caisu (njegov sovoznik je tokrat Slovak Igor Bacigal) je pridobil kar 13 sekund. Veliko manj, le 4,9 sekunde je zaostal Rok Turk. Vse ostale posadke zaostajajo vsaj 2 minuti in pol oziroma več.
Marko Grossi, tokrat prvič v lastnem (doslej najetem) zmogljivem štirikolesno gnanem avtomobilu (Hyundai i20 R5) in sovoznica Tara Berlot sta po včerajšnjem sporedu na petem mestu, za četrtim pa zaostajata le za 8 sekund. Znotraj deseterice sta trenutno še dve slovenski posadki, in sicer sta Darko Peljhan in Matej Čar osma, Nik Prunk in Enej Bobič pa deseta.