V novogoriški občini deluje družba Hit, ki nudi največ turističnih kapacitet, predvsem pa igralniški produkt, ki je namenjen predvsem gostom iz tujine. Občina od te družbe letno dobi sredstva iz različnih virov (koncesijska dajatev, turistična taksa…), ki bi jih morala vlagati v turistični razvoj.
Nova Gorica je postala mesto, ki je med tednom čez dan zatrpano z avtomobili zaposlenih, ob vikendih pa jih zamenjajo gostje igralnic, ki zasedajo Hitove kapacitete. »Menim, da na ravni občine nismo storili dovolj, da bi se zavzeli in pritegnili tudi druge, ne igralniške goste, ki bi v večji meri prihajali na oddih k nam. Prav tako nam manjka povezav s sosednjo Gorico, ki je že v Avstro – Ogrski monarhiji veljala za avstrijsko Nico,« pravi Magda Kruh in dodaja: »Pomanjkanje kakovostnih turističnih produktov in medsebojno povezovanje dveh mest v različnih državah bi v veliki meri prispevalo k razvoju dodane vrednosti na turističnem področju. Smo na stičišču različnih geografskih svetov, Krasa, Brd, Alp, Vipavske doline, Furlanske nižine, doline Soče, Trnovsko Banjške planote, v dvajsetih minutah vožnje nam je na dosegu morje. Sama vidim večje možnosti razvoja v iskanju sinergij med obema Goricama, ki bi morale postati stalnica. S pravim načinom povezovanja, bi lahko skupaj razvili produkte, ki bi bili turistično zanimivi za različne skupine gostov.«
Današnji trendi turizma temeljijo na več krajših oddihih, ki morajo nuditi doživetja, dobro počutje, v ospredje se postavlja tudi tako imenovani mestni turizem z ustrezno kulinariko.
»Gorici lahko vse to gostu ponudita. Od bogate zgodovine (velika vojna, kromberški, goriški, braniški grad, Coroninijeva vila, Kostanjevica, Sveta gora, Laščakova vila…), do ustrezno urejenih kolesarskih in pohodnih poti, različnih festivalov (vrtnice, saksofoni, gledališča…). S pravim produktom bi kot skupna destinacija lahko veliko več storili na področju kongresnega turizma, saj vemo, da so kongresni gostje najboljši potrošniki. Privabiti in obnoviti bi veljalo kulturni in športni turizem, Gorici sta z blago sredozemsko klimo kot nalašč za priprave in treninge športnih ekip. Več bi morali narediti tudi pri skupnem povezovanju posameznikov in društev, ki nudijo različne turistične produkte; od campingov do, adrenalinskih športov (padalstvo, kajak, rafting…) in turističnih kmetij, penzionov in restavracij. Gorici bi se morali v zvezi s problematiko turizma povezati, najti ustrezno statusno pravno ureditev, nastopiti s skupnimi marketinškimi nastopi, urediti skupen, ustrezen propagandi material ter izpeljati različne oblike turističnih produktov, ki bi jih posamezniki in skupine prepoznali kot ustrezne,« zaključuje Magda Kruh.