Turistična sezona je v polnem zamahu. Tudi Vipavska dolina je polna turistov, ki iščejo sprostitev tako v dolinskih doživetjih kot tudi gorskih aktivnostih. Največ nočitev je pretekli mesec beležil Kamp David, sledi mu tudi Avtokamp Ajdovščina, največ gostov prihaja iz Nemčije.

V ajdovski občini imamo na voljo 60 turističnih kapacitet, največ apartmajev, vse bolj priljubljeni pa so tudi glamping nastanitve in kampi. Prav slednji so bili v preteklem mesecu zelo zaželen turistični objekt, saj je Kamp David obiskalo kar 857 gostov, sledi mu Avtokamp Ajdovščina s skoraj 300 obiski, lepo so obiskani tudi glampingi po podeželju, veliko število gostov pa beleži tudi Hotel Gold Club v mestu (768).

Največ turistov prihaja iz Nemčije, sledijo domači gostje, Italijani, Nizozemci, Madžari … Kot poročajo najemodajalci, gostje izjemno cenijo domačnost lokalnega okolja, obožujejo domačo hrano, cenijo vse lokalne dobrote, navdušeni so tudi nad gostoljubnostjo in pristnostjo lokalnega doživetja ter zlasti nad čistim okoljem, ki nas obdaja. Gostje najraje posežejo po športni aktivnosti, zlasti pohodništvu in kolesarjenju, sledijo kulinarična doživetja – to sta tudi dva poudarka celotne destinacije Vipavske doline, ki je nasploh znana po privlačnosti aktivnega odkrivanja kulturnih in gastronomskih doživetij. Nasploh pa je destinacija znana po svoji butičnosti in trajnostni naravnanosti, na čemur bo temeljila tudi strategija turizma, ki jo Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina trenutno snuje za celotno destinacijo Vipavska dolina.

 

Spletno uredništvo,

Vir: https://www.ajdovscina.si/