Gostol – Gopan izdelal 112 tonsko peč za peko kruha

Foto: Gostol - Gopan

Novogoriški Gostol – Gopan d.o.o. je pred dnevi odpremil največjo termo oljno peč, ki jo je podjetje kadarkoli izdelalo. Peč, ki tehta 112 ton, je namenjena madžarskemu kupcu, ki velja za enega večjih ponudnikov pekovskih izdelkov v Evropi.

S podpisom pogodbe so pridobili 7 milijonov evrov vreden posel, s katerim goriško podjetje še dodatno utrjuje svoj položaj na globalnem trgu ponudnikov celovitih rešitev za proizvodnjo kruha in pekovskega peciva. Trenutno je prisotno na vseh svetovnih trgih in izvoz predstavlja več kot 95 odstotkov bruto realizacije podjetja, ki bo letos znašala 32 milijonov evrov.

Foto: Gostol – Gopan

Termo oljna peč, ki je sestavljena iz sedmih etaž in je primerna za peko različnih vrst in oblik kruha, je široka 3 metre, dolga 17 metrov in dosega višino 5,3 metra. Ima 327 m² efektivne pečne površine in kapaciteto peke do 4 ton kruha na uro (3940 kg/h). 112 ton težka peč bo postavljena v pekarsko linijo, ki so jo v celoti razvili in izdelali v goriški tovarni.

To je že druga linija, ki so jo postavili za istega naročnika. Avgusta letos so madžarskemu kupcu že dobavili prvo pekarsko avtomatizirano linijo, ki vključuje 60 m dolgo ciklotermično tunelsko peč na granitne plošče. Obe liniji skupaj bosta madžarskemu pekarskemu obratu omogočili peko do 90 t kruha dnevno. Kupec želi svoji verigi manjših pekarn dodati še reprezentativno pekarno za proizvodnjo kruha in pekovskih proizvodov. Sodobno pekarno v bližini Budimpešte bo odlikovala zanimiva arhitekturna rešitev, ki bo obiskovalcem in poslovnim partnerjem omogočila ogled proizvodnje skozi stekleno galerijo v notranji kavarni.

Foto: Gostol – Gopan

Za novogoriški Gostol – Gopan je madžarski projekt predstavljal izziv predvsem zaradi izjemnih dimenzij. Zahteval je specifična tehnična znanja in proizvodne sposobnosti, ki jih konkurenčna podjetja niso uspela zagotoviti in zato odstopila od pogajanj.

Direktor podjetja Gostol – Gopan Fabrizio Korošec za leto 2022 načrtuje ambicioznih 42 milijonov evrov prometa in dodatno utrditi pozicijo podjetja na tržiščih Južne Amerike, Azije in v deželah arabskega polotoka. Podjetje bo naslednje leto trgu predstavilo novo generacijo tunelskih peči, ki se bo odlikovala po visoki energetski učinkovitosti in doseganju najvišjih higienskih standardov. Sočasno bodo krepili svoj tržni delež v segmentu industrijskih linij za izdelavo pic, rogljičkov in ostalih krušnih izdelkov.