Vipavska dolina, obogatena z izvrstnimi vinskimi in kulinaričnimi doživetji, je pripravljena na poletno turistično sezono. Vendar pa je potrebno, da Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina vložita dodatne napore za privabljanje turistov v poletnih mesecih, saj se potovalne navade hitro spreminjajo.
V zadnjih letih se je pokazalo, da se turisti raje odločajo za obisk Vipavske doline spomladi in jeseni. Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina zato vlaga v razvoj turističnih produktov in promocijo destinacije po Evropi in ZDA. Poletni turizem je bil v zadnjih letih pod vplivom ekstremnih vremenskih razmer in velikih športnih dogodkov, vendar ostaja podeželska ponudba z odličnim vinom in kulinariko velik magnet za turiste.
Vipavska dolina se je predstavila na številnih mednarodnih turističnih sejmih, med drugim v Utrechtu, Dublinu, Münchnu in Rimu. Na teh dogodkih so vzpostavili stike s turističnimi agenti, ki jih nato povabijo na študijske ture. Ena takšnih tur je bila organizirana v sodelovanju z destinacijo Kras, kjer so gostili ameriške agente.
Projekt Evropske prestolnice kulture je v Vipavsko dolino pritegnil številne tuje novinarje, katerih obiski so rezultirali v številnih medijskih objavah po Evropi. Med odmevnimi mediji, ki so poročali o dolini, so The Times, Forbes, ORF, RAI 2 in Donna Moderna. Objave v teh medijih sprožajo zanimanje tudi pri manjših medijskih hišah, kar povečuje prepoznavnost destinacije.
Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina je za poletno sezono pripravil oglaševalsko kampanjo “Poletna okušanja v Rajski dolini”, ki poudarja vinske degustacije in kulinarične dogodke. Projekt Odprte kleti, ki ga promovirata Zavoda za turizem TRG Vipava in Nova Gorica, je del te kampanje.
Vipavska dolina je s svojo edinstveno ponudbo pripravljena na poletno turistično sezono. S promocijo na mednarodnih sejmih, sodelovanjem s turističnimi agenti in izpostavljenostjo v medijih, se lahko pričakuje uspešna sezona.
Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina ostajata zavezana razvoju turizma, ki temelji na pristnosti in kakovosti lokalne ponudbe.
Spletno uredništvo