V šempetrski družbi Mahle v tem letu načrtujejo 370 milijonov evrov prihodkov iz prodaje. Lani so jih dosegli 330 milijonov evrov, leta 2020 pa ob številnih težavah zaradi epidemije 290 milijonov evrov.
V družbi Mahle imajo trenutno 1932 zaposlenih ter več kot 140 štipendistov. Eden od projektov, ki jih družba podpira, je izgradnja električne formule 1, ki jo vsako študijsko leto izdela študentska ekipa Superior Engeneering.
Vse od leta 2014, ko je takratno Letriko kupilo nemško podjetje Mahle, vlagajo v opremo in razvoj po več kot deset odstotkov prihodkov letno. Kot pojasnjuje namestnik direktorja družbe Mahle Electric Drives Slovenija Uroš Rutar, imajo na tej lokaciji zaposlenih 320 razvojnih inženirjev, ki se ukvarjajo z razvojem različnih vrst pogonov za elektrifikacijo prihodnosti, to pa je desetkrat več, kot jih imajo primerljiva podjetja v Sloveniji.
Nedavno je podjetje na šempetrski lokaciji uspešno zagnalo proizvodnjo novega vlečnega motorja X20 za električna kolesa.
Šempeter predstavlja eno osrednjih razvojnih in proizvodnih središč za električne pogonske sisteme, zato ima ključno vlogo pri preoblikovanju podjetja Mahle v enega od vodilnih dobaviteljev komponent za e-mobilnost. Električni pogoni iz Slovenije se uporabljajo v hibridnih in električnih različicah logističnih vozil, dvokolesnikov in osebnih avtomobilov.