V Dornberku načrtujejo vinski konzorcij: BLAGOVNA ZNAMKA ZA PREPOZNAVNEJŠO KAPLJICO

Foto: Pixabay

V sklopu pospeševanja razvoja na podeželju v okviru vinogradništva in enoturizma načrtujejo v Dornberku ustanovitev vinskega konzorcija, ki naj bi z vključitvijo vinarjev pod novo blagovno znamko skrbel za kakovosten pridelek. V začetku naj bi se vanj vključilo do 20 zainteresiranih vinarjev iz spodnje Vipavske doline, kasneje pa se mu bodo lahko pridružili tudi drugi vinrji iz Vipavske doline. Zanj že imajo podporo Mestne občine Nova Gorica in Regijske razvojne agencije za Severno Primorsko.

Foto: Pixabay – Nova blagovna znamka, pod katero bodo delovali člani konzorcija, bo zagotavljala poenoteno tehnologijo, višjo kakovost in skupno promocijo vin.

Pri pripravi projekta so se zgledovali po italijanskih konzorcijih, ki že uspešno delujejo na takšen način. Projekt so pobudniki predstavili državni sekretarki Tanji Strniša ob nedavnem vladnem obisku na Severnoprimorskem. Kot je povedal eden od pobudnikov konzorcija Anton Harej,  želijo s predlaganim projektom povezati vinarje spodnje Vipavske doline v inovativno partnerstvo, poenotiti pravilnik za zaščito oznake porekla vinogradov na strmih legah spodnje Vipavske doline ter vzpostaviti enoten portal za promocijo enoturizma. Portal bo omogočal rezervacije degustacij in nočitev na turističnih kmetijah, kar je novost v regiji. Vinarji se bodo sami odločili, s katerimi vinogradi in sortami bodo vstopili v konzorcij. Posredno so ciljne skupine tudi raziskovalno izobraževalne organizacije, odgovorne za strokovno podporo in prenos znanja, študenti ter občine in društva, ki združujejo pridelovalce tipičnih pridelkov in ponudnike drugih turističnih storitev.

Uredništvo